עיצוב חדרי רובוטיקה

אגף טכנולוגיות מידע במשרד החינוך מוביל תכנית בנושא קוד ורובוטיקה.

מעבדה המעוצבת באופן מיטבי משפיעה באופן ישיר ועקיף על הישגיהם ועיצוב דמותם של התלמידים דרך חוויית למידה משמעותית ומאתגרת.


חברת רובוכיף בע"מ הוקמה בשנת 2007 על ידי מר ברוך ממן, מהנדס אלקטרוניקה ומורה בכיר לרובוטיקה ומתמטיקה, מתוך מטרה לקדם את ערכי המדעים עם דגש על רובוטיקה בקרב הדור הצעיר.

במהלך השנים, השכילה החברה לפתח מגוון רחב ועשיר של תכניות לימודים והעשרה, המותאמות לילדי גילאי החטיבה הצעירה ועד החטיבה הבוגרת בבתי ספר יסודיים.

באמצעות תכניות הלימוד של החברה זוכים התלמידים לקידום הישגים לימודיים, זאת באמצעות שימוש מושכל וחזותי בבניית דגמים ייחודיים ועד לתכניות מתקדמות ברובוטיקה כולל הגשה לתחרויות רובוטיקה ארציות בהם נוחלת החברה הצלחות רבות ואף זוכה ברציפות במקומות הראשונים.

חברת רובוכיף בע"מ מוכרת ע"י משרד החינוך כספקית תכנים בתחומי מדעים ורובוטיקה, ופעילה בעשרות מוסדות חינוך ברחבי הארץ תחת תכניות תל"נ.

בנוסף, מכשירה החברה מורים מצוותי ההוראה בבתי ספר כך שיוכלו לקחת חלק בהקניית ידע בתחומי המייקרים והטרום רובוטיקה בבסיס מערכי הלמידה של החברה.

רובוכיף בע"מ מפעילה גם חוגים מייקרינג ורובוטיקה בקייטנות, הפעלות ימי הולדת, ערבי גיבוש, סדנאות יצירה ופעילויות העשרה נוספות .

חברת רובוכיף בע"מ לא שוקטת על שמריה ומפתחת חדשות לבקרים אמצעים ופתרונות אשר נותנים מענה בתחמי הנגשת המידע אודות דגמים ויצירות של תלמידי המייקרינג והרובוטיקה ליתר התלמידים בבתי הספר.

לאתר חברת רובוכיף הקליקו כאן www,robokeff.co.il